UMOWA DOT. ZASAD KORZYSTANIA ZE STUDIA MY HEALTHY PLACE

§ 1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
Niniejszy regulamin określa prawa i obowiązki Klientów Studia My Healthy Place (dalej zwany: „Regulaminem”) prowadzonego przez firmę PHS Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością  mającej siedzibę w Warszawie przy al. Jana Pawła II 43a/37b, 01-001 Warszawa, NIP: 5213683971 REGON: 360137266 (dalej: „Studio”).

Studio świadczy usługi z zakresu aktywności fizycznej przy ul. Różanej 25/3 w Warszawie na zasadach określonych w niniejszym Regulaminem.

§ 2
DEFINICJE

Przez pojęcia użyte w niniejszym Regulaminie rozumie się:
Studio – studio My Healthy Place przy ul. Różanej 25/3 w Warszawie będącym własnością firmy PHS Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Strona Internetowa – strona internetowa o adresie: www.myhealthyplace.pl
Serwis – serwis internetowy pod adresem www.booksy.com prowadzony przez Booksy International sp. z o.o. pod adresem: ul.Prosta 67, 00-838 Warszawa, NIP: 9512381607.
Klient – osoba korzystająca z usług świadczonych przez Studio. Klientem może być osoba pełnoletnia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych lub niepełnoletnia posiadająca posiadającą pisemną zgodę swojego przedstawiciela ustawowego na korzystanie z usług Studia.
Instruktor – osoba uprawiona do prowadzenia zajęć w Studio.
Umowa – umowa o świadczenie usług zawarta pomiędzy Klientem, a Studiem na czas określony.
Umowa zostaje zawarta poprzez wybór właściwego Karnetu oraz wniesienie opłaty poprzez bookero.pl, zgodnie z cennikiem usług znajdującym się na Stronie internetowej w zakładce cennik oraz w Studio. W przypadku braku wniesienia przez Klienta opłaty za Karnet, Umowa nie zostaje zawarta.
Karnet – zajęcia jednorazowe lub pakiet zajęć:
Wejście jednorazowe – uprawniające do jednorazowego wejścia i korzystania z usług Studia przez 30 dni od daty zakupu
Pilates Zajęcia Indywidualne – uprawniający do wejścia i skorzystania z  indywidualnych zajęć pilates przez 30 dni od daty zakupu.
Pilates Zajęcia grupowe – uprawniający do wejścia i skorzystania z  gripowych zajęć Pilates przez 30 dni od daty zakupu.
Gyrokinesis® – uprawniający do wejścia i skorzystania z grupowych zajęć Gyrokinesis® przez 30 dni od daty zakupu.

Szczegóły dotyczące Studia, zajęć, Instruktorów i Karnetów znajdują się na Stronie Internetowej.

§ 3
ZASADY ŚWIADCZONYCH USŁUG
Klient ma prawo do korzystania z usług Studia na podstawie zawartej Umowy w zakresie wynikającym z zakupionego Karnetu zgodnie z cennikiem usług znajdującym się na Stronie Internetowej w zakładce cennik, w Studio oraz w Serwisie Booksy oraz Bookero.

Dostępne formy płatności:

PayU, Przelewy24, PayNow, BLIK, Płatność kartą na miejscu, Google Pay, Apple Pay, Przelewy on-line ,Karty płatnicze:

* Visa

* Visa Electron

* Mastercard

* MasterCard Electronic

* Maestro”

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności
kartami jest Autopay S.A.

Karnet jest aktywny 30 dni od daty zakupu przez Klienta.
Niewykorzystanie Karnetu w danym okresie przepada bez prawa zwrotu płatności.
Cena Karnetu nie uwzględnia ubezpieczenia NNW. Po uiszczeniu płatności dostęp do Karnetu jest możliwe poprzez Serwis Booksy. Karnet jest imienny i nie może być wykorzystywany przez osoby trzecie, nie można dokonać jego zawieszenia bądź cesji na inną osobę.
Zajęcia odbywają się zgodnie z grafikiem zamieszonym na Stronie Internetowej w zakładce grafik oraz w Studio. Klient zgłasza zamiar uczestnictwa w zajęciach poprzez zapisanie się na nie za pośrednictwem Serwisu. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc w grupach, o prawie do udziału w danych zajęciach decyduje kolejność zgłoszeń.

Klient ma obowiązek poinformować Studio o rezygnacji z udziału w zajęciach zorganizowanych z co najmniej 24-godzinnym wyprzedzeniem. Klient dokonuje zgłoszenia o zamiarze rezygnacji poprzez Serwis Booksy, Bookero, telefonicznie, poprzez Instagram lub email. W przypadku rezygnacja z zajęć z krótszym niż 24-godzinnym wyprzedzeniem oraz brak uczestnictwa Klienta w zajęciach, nie wynikających ze zmian grafiku Studia, Klientowi nie będzie przysługiwać zwrot płatności.

Studio zastrzega sobie prawo do odwołania zajęć w przypadku zdarzeń losowych lub prowadzenia prac technicznych/ konserwacyjnych uniemożliwiających lub utrudniających prowadzenie tych zajęć. Studio zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu zajęć zorganizowanych oraz osoby prowadzącej zajęcia. Zmiana następuje po wcześniejszym powiadomieniu Klienta, poprzez co najmniej jeden z następujących sposobów: drogą elektroniczną (e-mail / SMS) lub zamieszczenie informacji na Stronie internetowej www.myhealthyplace.pl.

Zmiana rodzaju Karnetu jest możliwa ze skutkiem na koniec aktywności wykupionego Karnetu. W przypadku zmiany rodzaju Karnetu Klient przechodzi na inny, wybrany przez siebie Karnet za cenę określoną w aktualnie obowiązującym cenniku znajdującym się na Stronie Internetowej i Studio.

Instruktor ma prawo zweryfikować dane Klienta wskazane podczas rezerwacji w Serwisie Booksy na podstawie okazanego dokumentu tożsamości. W przypadku braku dokumentu tożsamości, Personel Studia ma prawo odmówić wstępu na teren Studia lub nakazać jego opuszczenie.

Umowa ulega rozwiązaniu z upływem ostatniego dnia okresu obowiązywania Karnetu.
Umowa podlega rozwiązaniu ze skutkiem natychmiastowym na mocy oświadczenia Studia, jeżeli Klient rażąco lub uporczywie narusza zasady porządku w Studio lub postanowienia niniejszego Regulaminu. Umowa podlega rozwiązaniu ze skutkiem natychmiastowym na mocy pisemnego oświadczenia złożonego przez Klienta na adres siedziby firmy PHS Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością, w przypadku naruszania przez Studio w sposób rażący i uporczywy postanowień niniejszego Regulaminu.

§ 4
ZASADY KORZYSTANIA ZE STUDIA
Klienci mają prawo do korzystania z usług Studia w zakresie wynikającym z zakupionych Karnetów. Na terenie Studia obowiązuje bezwzględny zakaz spożywania alkoholu, palenia tytoniu, używania papierosów elektronicznych, zażywania i posiadania jakichkolwiek środków odurzających, przychodzenia w stanie nietrzeźwości, w stanie odurzenia lub pod wpływem narkotyków oraz przynoszenia niebezpiecznych narzędzi i przedmiotów.
Zabrania się rejestrowania obrazu i dźwięku na terenie Studia bez zgody Instruktora.
Zabrania się wprowadzania zwierząt na teren Studia.
Klienci są zobowiązani do zachowania spokoju i porządku w Studio oraz umożliwienia innym Klientom swobodnego korzystania z usług Studia.
W Studio zajęcia odbywają się bez obuwia, które Klient powinien pozostawić w szatni.
Podczas zajęć obowiązuje zakaz żucia gumy.
Klienci są zobowiązani uczestniczyć w zajęciach w wygodnym ubraniu bez wystających ostrych elementów, takich jak suwaki, zatrzaski czy kryształki, które mogłyby uszkodzić sprzęt w Studio.
Podczas zajęć należy przestrzegać wszystkich zaleceń i uwag Instruktorów.
Klient zobowiązany jest do użytkowania pomieszczeń Studia, sprzętu i wyposażenia zgodnie z ich przeznaczeniem.
Klient zobowiązany jest do utrzymywania porządku w pomieszczeniach Studia. Po zakończonych zajęciach Klient ma obowiązek odłożyć sprzęt na właściwe miejsce.
Na zajęcia zorganizowane Klient jest zobowiązany przychodzić do Studia z wyprzedzeniem w celu odpowiedniego przygotowania się do zajęć. W przypadku spóźnienia przekraczającego 10 minut ze względów bezpieczeństwa Klienci mogą nie być dopuszczeni do udziału w zajęciach.
Opuszczenie sali ćwiczeń przed zakończeniem zajęć zorganizowanych wymaga poinformowania instruktora prowadzącego zajęcia.
Klient korzystający po raz pierwszy z zajęć Studia jest zobowiązany do poinformowania o tym fakcie Instruktora. Przed zajęciami należy obowiązkowo okazać Instruktorowi Karnet upoważniający do korzystania z usług.
W przypadku złego samopoczucia, urazów, kontuzji i innych problemów zdrowotnych oraz ciąży należy o tym poinformować instruktora przed zajęciami. W przypadku wystąpienia wypadku, urazu, kontuzji klient jest zobowiązany do natychmiastowego zgłoszenia tego faktu Instruktorowi.
Klient jest zobowiązany do przestrzegania regulaminu budynku, w którym znajduje się Studio.
Ze względu na dbałość o bezpieczeństwo wszystkich osób korzystających ze Studia osoby naruszające zasady porządku oraz postanowienia niniejszego Regulaminu, w szczególności osoby, które znajdują się na terenie Studia w obuwiu, osoby pod wpływem alkoholu lub środków odurzających, osoby zachowujące się agresywnie, osoby posiadające lub posługujące się narzędziami niebezpiecznymi będą proszone o opuszczenie Studia.
Wykorzystywanie przez osoby trzecie materiałów reklamowych oraz zdjęć Studia jest zabronione.

§ 5
SZCZEGÓLNE ZASADY UCZESTNICZENIA W ZAJĘCIACH NA HAMAKACH (FLYING PILATES ORAZ AERIAL YOGA):
Poza wyżej opisanymi zasadami korzystania ze Studia, podczas zajęć na hamakach, Klient jest zobowiązany do przestrzegania dodatkowych zaleceń. Klient jest zobowiązany przychodzić do Studia z wyprzedzeniem w celu odpowiedniego przygotowania się do zajęć. W przypadku spóźnienia przekraczającego 10 minut ze względów bezpieczeństwa Klienci mogą nie być dopuszczeni do udziału w zajęciach ze względu na bezpieczeństwo swoje oraz komfort osób ćwiczących. Klient biorący pierwszy raz udział w zajęciach z hamakami zobowiązany jest do zapoznania się z poniższymi zaleceniami i podpisania Regulaminu dla zajęć Flying Pilates / Aerial Yoga.

Podczas zajęć na hamakach:
Ćwiczenia wykonuje się boso, ze związanymi włosami (w przypadku włosów sięgających ramion lub dłuższych) oraz krótkimi paznokciami
Obowiązuje miękkie i wygodne ubranie, bez ostrych elementów (m.in. suwak, kryształki) oraz zakaz noszenia biżuterii
Obowiązuje zakaz żucia gumy, a na 3 godziny przed zajęciami zaleca się nie spożywać kawy ani napojów gazowanych
Klient zobowiązany jest do wykonywania poleceń instruktora dla bezpieczeństwa swojego zdrowia. Korzystania ze sprzętu bez wiedzy czy zgody instruktora jest niedozwolone.
Obowiązują pozostałe przepisy opisane w § 4 niniejszego Regulaminu.

Klient ma obowiązek poinformować trenera o dolegliwościach i chorobach przewlekłych, które mogą rzutować na udział w zajęciach i komfort ćwiczącego. W przypadku chorób dermatologicznych, ran oraz innych uszkodzeń skóry odradza się branie udziału w zajęciach na hamakach ze względu na możliwe pogorszenie stanu skóry.

Przeciwskazania do udziału w zajęciach Flying Pilates / Aerial Yoga:
Jaskra; Ciąża; Menstruacja; Choroby dermatologiczne i uszkodzenia skóry; Operacja przebyta w ciągu ostatnich 3 miesięcy; Choroby serca; Przebyty zawał; Bardzo niskie lub bardzo wysokie ciśnienie; Niedawno odniesiony uraz głowy; Skłonność do mdlenia; Zawroty głowy; Osteoporoza; Zespół cieśni nadgarstka; Zapalenie zatok przynosowych; Dyskopatia; Przepuklina rozworu przełykowego; Zapalenie stawów; Botox w ostatnich 24 godzinach; Choroby układu nerwowego; Nadwaga (>90 ).

Dokonując rezerwacji zajęć w Studio My Healthy Place i akceptując Regulamin, Klient zrzeka się wszelkiej odpowiedzialności My Healthy Place oraz Instruktorów pracujących w Studio za jakąkolwiek szkodę cielesną poniesioną podczas uczestniczenia w zajęciach w Studio.
Tym samym Klient rozumie, że korzystanie z wyposażenia i uczestnictwo w zajęciach może prowadzić do poważnych obrażeń, pogorszenia się istniejących schorzeń, kalectwa, paraliżu, a nawet śmierci. Takie zdarzenia mogą być wynikiem awarii sprzętu i/lub jakiejkolwiek aktywności, niezależnie od jej trudności. Klient jest świadom swojego stanu zdrowia i kondycji fizycznej oraz zgadza się ujawnić wszelkie fizyczne ograniczenia, niepełnosprawności, schorzenia lub upośledzenia, które mogą wpłynąć na zdolność do uczestniczenia w zajęciach.

§ 6
SZATNIA
Klient zobowiązany jest do pozostawienia swoich rzeczy w przeznaczonej do tego szatni w Studio, które zobowiązuje się zabrać od razu po odbytych zajęciach. Wstęp na salę z plecakami, torbami, torebkami lub innym bagażem chociażby podręcznym jest zabroniony. Studio nie będzie odpowiedzialne za rzeczy pozostawione w szatni lub innym miejscu na terenie Studia.

§ 7
ODPOWIEDZIALNOŚĆ
Studio nie ponosi odpowiedzialności za uszczerbek na zdrowiu, naruszenia ciała, utratę zdrowia, choroby, jakich doznał Klient wskutek korzystania z usług, urządzeń oraz sprzętu w Studio, w szczególności, jeżeli były one następstwem przeciwwskazań zdrowotnych, wcześniej nabytych chorób, nieprawidłowego korzystania ze sprzętu i urządzeń, nieprawidłowego wykonywania ćwiczeń, braku odpowiedniej rozgrzewki, braku skupienia i zaangażowania w zajęcia oraz innych naruszeń i zaniedbań Klienta.

§ 8
DANE OSOBOWE
Administratorem danych osobowych Klientów jest firma PHS Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością mająca siedzibę w Warszawie przy al. Jana Pawła II 43a/37b, 01-001 Warszawa, NIP: 5213683971 REGON: 360137266 . Dane Osobowe Klientów są przetwarzane zgodnie z przepisami prawa, w tym przepisami Ustawy o Ochronie Danych Osobowych. Klient ma prawo do dostępu do swoich Danych Osobowych, ich poprawiania, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, złożenia sprzeciwu, prawo do usunięcia danych, a w zakresie, w jakim dane są przetwarzane na podstawie zgody – prawo do jej cofnięcia w każdym momencie bez podawania przyczyny, ze skutkiem od cofnięcia zgody.
Zasady przetwarzania Danych Osobowych są określone w odrębnym dokumencie „Polityka prywatności”, którego treść jest dostępna w Studio oraz na Stronie Internetowej www.myhealthyplace.pl.

§ 9
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Przed przystąpieniem do korzystania z usług Studia, Klient jest zobowiązany do zapoznania się z niniejszym Regulaminem. Instruktorzy My Healthy Place posiadają wiedzę, doświadczenie i wykształcenie niezbędne dla prawidłowego i bezpiecznego prowadzenia zajęć i treningów. Klienci biorący udział w zajęciach oświadczają, że nie mają przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania ćwiczeń fizycznych i uczestniczą w zajęciach na własną odpowiedzialność. Osoby z problemami zdrowotnymi, przed przystąpieniem do zajęć powinny skonsultować się z lekarzem. Studio nie ponosi odpowiedzialności za skutki nie stosowania się do Regulaminu. Jego naruszenie upoważnia Klub do odstąpienia od umowy w trybie natychmiastowym, bez możliwości zwrotu pieniędzy za pozostałe wejścia. Dokonanie rezerwacji zajęć świadczy o jego akceptacji. Nieznajomość niniejszego Regulaminu nie zwalnia z obowiązku jego przestrzegania.

Regulamin wchodzi w życie z dniem 21.09.2023 r. Regulamin może ulec zmianie, o czym Studio poinformuje Klienta poprzez zamieszczenie stosownej informacji na Stronie Internetowej. W razie zmiany Regulaminu Klient ma prawo do rozwiązania Umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia ze skutkiem na ostatni dzień obowiązywania Karnetu. Termin na złożenie oświadczenia woli o rozwiązaniu umowy wynosi 14 dni od chwili umieszczenia informacji o zmianie regulaminu poprzez wypełnienie oświadczenia będącego Załącznikiem 1 niniejszej umowy i odesłaniu go listownie na adres firmy PHS Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością, przy czym data nadania listu będzie wiążąca. Jeśli Klient nie zgłosił oświadczenia woli o rozwiązaniu umowy w ciągu 14 dni, jest to równoznaczne z akceptacją wprowadzonych zmian w Regulaminie.
Studio ma prawo do zmiany: grafika zajęć. cennika usług, zakresu świadczonych usług, np. poprzez wycofanie z oferty danego rodzaju zajęć, osoby trenera prowadzącego zajęcia oraz godzin prowadzenia poszczególnych zajęć. Zmiany te nie stanowią zmiany Umowy, jak i Regulaminu.

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mieć będą przepisy kodeksu cywilnego.

§10

Reklamacje

  1. W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
  2. Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:
    1. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
    2. przy wadzie istotnej – złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,
    3. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,
    4. żądać usunięcia wady.
  3. Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.
  4. Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru, w przypadku Konsumenta na koszt Sprzedawcy, na adres Ul. Różana 25/3 02-548 Warszawa.
  5. Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.
  6. Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.
  7. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
 
  1. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
  2. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
    1. mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
    2. pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
    3. bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
    4. internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.
 
§11

 Odstąpienie od Umowy

  1. Klient może bez podawania przyczyny odstąpić w terminie 14 dni, od dnia wykupienia karnetu, od Umowy, i może zwrócić zakupiony karnet upoważniający do uczestnictwa w zajęciach w studio, z zastrzeżeniem, że zwrot kosztów poniesionych za karnet będzie pomniejszony o wykorzystane zajęcia do dnia złożenia odstąpienia.
  2. Klient może odstąpić od Umowy, składając Usługodawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Oświadczenie można złożyć pisemnie w recepcji studio lub drogą elektroniczną na adres pilatesinwarszawa@gmail.com
  3. W przypadku otrzymania drogą elektroniczną oświadczenia o odstąpieniu przez Klienta od Umowy, Usługodawca niezwłocznie prześle Użytkownikowi potwierdzenie jego otrzymania.
  4. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego” albo „Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami
 
 
 
 

ZAŁĄCZNIK NR 1 DO REGULAMINU
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy

Ja, niżej podpisany/a, ………………………………………….. (imię i nazwisko), zam. ……………………………………….. ……………………………………………………….. (adres), e-mail ………………………………………… oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r., poz. 827 ze zm.) odstępuję od Umowy wynikającej z zakupionego w dniu ……………………………………… Karnetu w Studio My Helathy Place.

My Healthy Place

Studio My Healthy Place
ul. Różana 25/3
02-548 Warszawa Mokotów

+ 48 538 337 302
studio@myhealthyplace.pl

Zajęcia dostępne w godzinach:
PN – PT: 6:00 – 20:00
SB – ND: 10:00 – 14:00